Thursday, July 10, 2014

1435H Ramadhan Kareem Allahu Akram

Setiap ramadhan ada kenangan yang tersendiri..
Ramadhan 1433H berpuasa bersama-sama keluarga INSPIRASI...
Ramadhan 1434H berpuasa bersama-sama warga SMK BUKIT MERCHU...
Ramadhan 1435H berpuasa sebagai musafir ^_^...

Permulaan ramadhan di rumah Sg. Sudah..
Ke rumah muo dengan izat...
kemudian ke Jerantut rumah Hafsah..
Ke Balok bertemu keluarga IMAN...
Ke Tanjung Malim 'menyusah'kan sahabat-sahabat..
Menyeludup dan merempat di rumah mereka..
Tak lupa ke Gombak untuk berKAFFAH...
dan insyaAllah akan dihabiskan sisa-sisa ramadhan..
Dengan berada dekat dengan mama dan abah...=)
Mohon hanis tak gaduh dengan mama selalu...
Sebab muka kami sama...
ok, takde kena mengena..

Moga dapat capai misi untuk ramadhan kali ni..
Jujur sebelum2 ni belum pernah ada lagi misi sebegini..
Misi-misi lain tu ade lar..
errr...maksudku, misi tuk khatam 30 juzuk al-Quran..
Allah~~ betapa teruknya aku..
Sebelum2 ni tak pernah terlintas nak khatamkan..
Kali ni, apabila berbual dgn seorg sahabat..
Baru otak dan hatiku ni terfikir nak buat jugak..
Thanks KERDIL...
Semoga Allah permudahkan DIRIMU tuk menghafaz...

Moga Allah permudahkan jua urusan sahabat-sahabat lain.. ^_^



Madusemalu
11/7/2014
9.48am
Bilik 24jam Library UPSI





2 comments:

  1. Selamat menghafaz anis...
    and khatamkan 30 juzuk..inshaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk! hafaz 30 juzuk tu macam jauh lagi je...

      maseh zarin.. :p

      Delete