Sunday, June 8, 2014

Semester 8





Sepanjang 8 sem aku belajar
Sem 8 ni paling pelik
Sem 8 ni aku rasa sangat cepat berlalu


Dan sekarang...
Study week!!

Dan yang paling pelik
Aku takde nafsu nak belajar
Hilang semua nafsu dibawa angin

Dan aku tak rase takut kalau tak dapat jawab nanti
Tak kesah kalau soalan lagi banyak dari jawapan
Tak kesah berape pointer pun aku dapat
tak pelik ke?

Arghhhh~~x faham diri sendiri
Tapi walau takde mood langsung
Tetap try utk study
Tetap duduk dan study bab demi bab
Sebab tu da tanggungjawab
Dan ianya stress
Sebab takde cinta dalam tu

But..seriously,langsung takde nafsu nak blaja~~
wuaaa~~ 
Berjoging berpeluh-peluh di malam hari
Sebab jiwa kacau
Sebab tak faham diri sendiri yg takde mood nak study

aku : Abah, kite takde mood nk blaja~~ langsung xde mood~~
Abah : Pegilah solat, pastu doa kat Allah...
Aku : ermmmmmm....

Entah jin ape yg dah masuk dalam badan
Eh? salahkan jin pulak
Ke sebab tahu yg pointer tu bukan segala2nya
Dan jugak tak harap posting
Entah! Aku tak tahu puncanya

Mungkin aku rindu kekasih-kekasih di Johor..
Mungkin...








hurmmmm. . . . . . . .



No comments:

Post a Comment