Friday, August 23, 2013

Raya 1434 H

Bismillahirrahmirrahim....

Raya kali ke-2 di rumah sendiri...sebelum-sebelum ni raya kat kampung (30 minit je)...tapi mama kata sebab anak-anak dah beso, mama nak raya kat rumah...daaaan,,tahun ni insyaAllah tahun terakhir dengan family sendiri,,errrr maksudnya,,tahun depan kami dapat ahli baru..kakak ipar! yeay!...



gwiyomi versi lelaki tough...tu diaa~

sedang mintak mahap ngan abang..."xtau la bang,,macam xde dosa ngan abang"...haha
sedang mintak mahap ngan mama n abah...taon ni x nanges...*hati keras* 
Zahin menangis-nangis mintak mahap...haha...meleleh-leleh air mata...
Nabil..anak ke 6 daripada 8...moga menjadi insan yang berguna buat agama...
Abanglah teman bermain masa kecik....ke mana abg pergi,,aku mesti ikut...kumpul duit tabung sama2....=)
Hero-hero malaya...
Raksasa berdua ni je yang tinggal kat rumah sekarang...lagi 6 org sdg merantau...
Izzat yang malu gila n x nak kakaknya kiss dia....huh!!
Suasana bermaaf-maafan di pagi raya...

Mama dan abah..kesayangan kami...=)


Inilah dia sedikit sebanyak kenangan raya kami bersama-sama...semoga Allah pelihara rasa sayang ini hingga hujung nyawa...Sayang semua kerana Allah...sarangahe lillah...

Orang,
madusemalu

No comments:

Post a Comment