Monday, December 19, 2011

11 Things???

Assalamualaikum & Salam 'Mari menjadi Hamba'...=)
 
 Cik Landlord dengan bahagianya telah mengetag Cik Madusemalu @ Cik Mawar Berduri @ saya lah tu.. Tapi,,saya telah menangguh asenmen yg diberi oleh beliau selama 2 malam berturut-turut..Maafkan saya cik landlord..Ha,,hambik ni,,nak sangat tau kan??..=)
 
Err, ni peraturannya : Peraturan tu ape ek??
 
1.post this rules
2. write 11 things about urself
3. answers the question given
4. Choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post
5.You're NOT allowed to tag back ( I mean to the person who tags you )

11 THINGS about me . .

1. Orang panggil saya Hanis, anis, Aiman tak kesah, Gemok, minah rempit, budak comel...
2.Wong Jowo (org jawa)..Asal dari Muo, Johor..
3.Anak ke-2 dari 8 orang adik-beradik
4.Suka tertidur time kuliah, time tgk bola sepak, n time tgk cite scr berjemaah...pendek kata,,senang tertidur....-__-"
5.Suka memasak dan menjahit... ehem ehem,,aset tuuu~promote jap~
6.Sangat sukakan warna PINK..baldi,gayung,cadar,baju,botol air,sikat,aksesori sume kaler pink..err,,pink tu ape ek -__-"
7. Nampak lembut (ye ke???) tapi sebenarnya sangat suka memberontak kalau x puas hati...
8.Sangat cepat berasa cemburu..
9. Sangat sukakan masakan pedas hingga beri kesan pada kesihatan..=(
10. Mabuk laut & mabuk perjalanan.. mabuk perjalanan????
11. Sukakan cabaran & mencabar diri sendiri...

1.single or taken, kalau taken bgtaw name.. wow! sekali lagi wow! 
 Single,,n available...err,,silalah jumpa Wali saya ye,,sebarang surat-menyurat
tidak akan dilayan sama sekali...=D

2.umur paling sesuai utk kawin.
Sehari selepas tamat sem 8..heee~

3.wedding concept.
sederhana dan simple

4. kalau boleh undur mase, ape nk buat?
nak berubah awal-awal lagi..Tapi Alhamdulillah,,Dia sebaik-baik
perancang..Saya yg sekarang adlh hasil saya yg
dahulu...

5.chocolate or ice cream?
cekelet!!! pedulikan kalori~ gemok itu comel..

6. who is in your mind? post gmbr skali. 
my family,,miz them a lot now...


7. favorite social networking and why?
FB??..sebab dia facebook...

8. 1st impression.
sy igtkan landlord 'akak',,sbb awk nmpk matang...=)
sy tahu awk pun igt sy 'akak' kan? kan?

9. knp blogging?
brainstorming,,dari fikir jadi zikir...insyaAllah~
"Erti hidup pada memberi"

10. wish which is yet to come true
errr,,nak baliiiik~~

11. post favorite pict of me.
saya suka gambar ni sebab ada gambar saya..
dun weri,gamba ni x bleh nak zoom,,pecah2..hehe =D
 
p/s : Harap asenmen saya ni dapat A di hati Cik Landlord..Maaf lambat hantar asenmen..=) pengakuan jujur : Saya sayang Cik Landlord.... *shy shy cat
 
Assalamualaikum..=)
Cik Mawar Berduri;
madusemalu  

1 comment:

  1. thanx cik madusemalu. aka mawar berduri.... sayang kamu jgk (jujur jgk ni) *malu2 princess.. erkkk..hehehe.. ok! sy beri anda A :)

    ReplyDelete